Ik ben mijn wachtwoord vergeten; wat nu?


Voor het opvragen van een nieuw wachtwoord, klikt u hier en volgt u de instructies op.
 

Mijn gebruikersnaam werkt niet meer; wat nu?


Het kan natuurlijk voorkomend dat u uw inloggegevens bent vergeten en dat het daarom niet lukt om in te loggen. Klik dan hier en laat ons in een bericht weten dat u graag uw gebruikersnaam wil opvragen.

 

Ik wil graag mijn bestelgeschiedenis inzien, kan dat?


Zodra u ingelogt bent kunt u altijd uw bestelgeschiedenis inzien bij uw klantgegevens.

Kan ik bij Palmpapier ook een monster aanvragen?


Wij laten u graag zien hoe onze enveloppen eruit zien en voelen voordat u bestelt! U kunt dan ook een gratis monster aanvragen via dit formulier. De aanvraag van een bescheiden aantal monsters ter vergelijking is geen probleem.
 

Ik heb mijn monsteraanvraag nog niet ontvangen, is hij wel verstuurd?

 

Als wij een monsteraanvraag ontvangen lukt dit niet altijd om een bevestiging te geven dat deze verstuurd wordt. U kunt er wél vanuit gaan dat uw monsteraanvraag dezelfde dag per brievenpost verstuurd wordt; deze zijn niet te volgen via een track & trace-systeem. Onze ervaring is dat brievenpost via PostNL nog weleens vertraging op kan lopen van een of twee dagen. Wij raden u dan ook aan om wanneer u het monster niet de volgende dag na de aanvraag ontvangen heeft, nog enkele dagen te wachten voordat u opnieuw een monster aanvraagt.

Mijn vraag staat er niet tussen..


Komt u er niet uit met inlogproblemen of heeft u een andere vraag? 
Stuur ons een bericht of vraag het tijdens kantooruren aan een van onze behulpzame medewerkers via telefoonnummer 030 - 244 74 27.